Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. programów w Referacie Dotacji
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Rynek 18 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista do spraw programów w Referacie Dotacji
1. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) posiadanie co najmniej 2 lat stażu pracy nabytego w ramach umowy o pracę w zakresie wykonywania prac administracyjno-biurowych,
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
h) znajomość przepisów prawnych regulujących działalność powiatowego urzędu pracy,
i) znajomość następujących aktów prawnych, tj.:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
- art. 46 ustawy z dnia 20 kwietnia 2024 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2024 r., poz. 475 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2022r., poz. 243 z późn. zm.).
2) Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołowej,
b) komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
c) wysoki poziom kultury osobistej.
2. Zakres wykonywanych zadań:
1) stała opieka nad bezrobotnym w zakresie ubiegania się o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy, środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podjęcie działalności gospodarczej, założenie spółdzielni socjalnej lub przystąpienie do istniejącej spółdzielni socjalnej,
2) weryfikacja zapisów zamieszczonych w złożonych wnioskach o dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej pod względem formalnym i rachunkowym,
3) odnotowywanie w systemie Syriusz (zdarzenia złożenia wniosku),
4) udzielanie pisemnych odpowiedzi o sposobie rozpatrzenia złożonych wniosków,
5) wprowadzanie do systemu Syriusz danych umożliwiających realizację przelewów dotyczących dofinansowania podjęcia działalności gospodarczej oznaczonych parzystymi numerami spraw z podziałem na realizowane programy,
6) prowadzenie w formie papierowej ewidencji zawartych umów o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej,
7) weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczenia kwot wydatkowanych w ramach umowy o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej oznaczonych parzystymi numerami spraw,
8) kontrola (w trakcie obowiązywania umowy) w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej lub w siedzibie urzędu prawidłowości wykonania warunków zawartych umów o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej, oznaczonych parzystymi numerami spraw,
9) bieżący monitoring prowadzenia działalności gospodarczej przez Beneficjentów, poprzez analizę wpływu dowodów wpłat składek ZUS opłacanych przez Beneficjentów z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, weryfikację zapisów dotyczących Beneficjentów na stronie internetowej www.ceidg.gov.pl co najmniej 1 raz na 6 miesięcy,
10) kontrola końcowa wykonania warunków zawartych umów o dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej, przygotowywanie wypowiedzeń (w przypadki niespełnienia warunków określonych w tych umowach), prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie odroczenia spłaty, rozłożenia na raty lub umorzenia długu wynikającego z wypowiedzenia zawartych umów oznaczonych parzystymi numerami spraw.
3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Godziny pracy stałe (7:30 – 15:30). Praca wykonywana jest na terenie jednostki, w pomieszczeniu biurowym. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie obsługiwała komputer z drukarką, kserokopiarkę, niszczarkę i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej. Praca na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich. Nie wymaga ona szczególnych wymagań zdrowotnych i właściwości psychofizycznych, ale wymaga ogólnego dobrego stanu zdrowia, dobrej komunikatywności, kreatywności i aktywności. Praca pod presją czasu oraz wymagająca umiejętności radzenia sobie z sytuacjami stresującymi.
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaśle w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – wzór – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
b) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
c) kserokopię świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
e) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: poprzednie zakresy czynności.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów ww. dokumentów oraz do złożenia oświadczenia o prowadzeniu (lub nie) działalności gospodarczej.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty określone w pkt. 4 należy złożyć w zaklejonej kopercie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaśle, w pok. 111 lub przesłać do Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło w terminie do 27.01.2025 r. Na kopercie należy zamieścić dopisek: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw programów w Referacie Dotacji.”
Nabór będzie przebiegał następująco:
- Etap pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- Etap drugi – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy przeszli etap pierwszy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub listownie o terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odebrane przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru w pok. 112, po tym czasie zostaną zniszczone, z zastrzeżeniem postanowień przepisu art. 15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
Janusz Pacher
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
- Pierwsza publikacja
- Paweł Szot 2025-01-14 15:31
- Aktualizacja publikacji
- Wytworzenie publikacji
- Janusz Pacher 2025-01-14 15:26
- Zatwierdzenie
- Janusz Pacher 2025-01-14 15:26