Klawisze dostępności
BIP

Qe6z-otWIw5YzqzrSMjTfR26sOrPelb55g-4KC0qlaNavlUQfS-u4OFJ2-hvlCXMBFM-xz5GVOZLnDsZmZjlTw

7Mli29Fr_Bog9itsAjgWxgXzyHIs7dAtynCX28NYtgRavlUQfS-u4OFJ2-hvlCXMBFM-xz5GVOZLnDsZmZjlTw

ilZPlCAxDFAdLNr46VZnhbbxutCtO0iTIf-QCVK67YhavlUQfS-u4OFJ2-hvlCXMBFM-xz5GVOZLnDsZmZjlTw

S5G5Ou5hH5yuGHIgR5QRC_XskV-uqtp1t_vHtfTGFaNavlUQfS-u4OFJ2-hvlCXMBFM-xz5GVOZLnDsZmZjlTw

rWa__tudqaLx66wtTikEd08vc73isFseWGqHVgqfHD1avlUQfS-u4OFJ2-hvlCXMBFM-xz5GVOZLnDsZmZjlTw

Ogłoszenia bieżące

Szczegóły zamówienia

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji tj. na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający
Numer postępowania OAK.I.240-6/22
Status ogłoszone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
Data ogłoszenia 2022-11-24
Termin składania ofert 2022-12-05 , do godziny: 09:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Agnieszka Gorgosz tel. 134435456, Link do postępowania prowadzonego na platformie miniportal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6e8d4dc0-b4fe-4b24-b6dc-254be391bd22

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 15 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
SWZ Jasło 2022.pdf SWZ Jasło 2022.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:23 537.05KB pobierz plik: SWZ Jasło 2022.pdf
Załącznik nr 1.pdf Załącznik nr 1.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:24 250.43KB pobierz plik: Załącznik nr 1.pdf
Załącznik nr 2.pdf Załącznik nr 2.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:24 190.3KB pobierz plik: Załącznik nr 2.pdf
Załącznik nr 3.pdf Załącznik nr 3.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:24 248.81KB pobierz plik: Załącznik nr 3.pdf
Załącznik nr 4.pdf Załącznik nr 4.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:24 353.29KB pobierz plik: Załącznik nr 4.pdf
Załącznik nr 5.pdf Załącznik nr 5.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-24 10:24 266.55KB pobierz plik: Załącznik nr 5.pdf
Odpowiedz na pytania.pdf Odpowiedz na pytania.pdf
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:03 164.23KB pobierz plik: Odpowiedz na pytania.pdf
Załącznik nr 1.docx Załącznik nr 1.docx
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:03 23.46KB pobierz plik: Załącznik nr 1.docx
Załącznik nr 2.docx Załącznik nr 2.docx
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:03 14.87KB pobierz plik: Załącznik nr 2.docx
Załącznik nr 3.docx Załącznik nr 3.docx
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:03 24.94KB pobierz plik: Załącznik nr 3.docx
Załącznik nr 4.docx Załącznik nr 4.docx
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:04 31.71KB pobierz plik: Załącznik nr 4.docx
Załącznik nr 5.doc Załącznik nr 5.doc
rejestr zmian pliku
22-11-29 15:04 40.5KB pobierz plik: Załącznik nr 5.doc
Informacja o cenie.pdf Informacja o cenie.pdf
rejestr zmian pliku
22-12-02 11:01 167.01KB pobierz plik: Informacja o cenie.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
rejestr zmian pliku
22-12-05 13:16 201.51KB pobierz plik: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
rejestr zmian pliku
22-12-09 11:31 204.71KB pobierz plik: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf

Redakcja strony: Ogłoszenia bieżące Rejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin:

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl